جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خواهران خوزستان

حوزه/ خانم حاجی پهلوان گفت: شرط رسیدن به سعادت و خوشبختی الگوبرداری از سیره، راه و روش اهل‌بیت(ع) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به مناسبت سالگرد سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی(ره) و ایّام فاطمیه، مراسمی با همکاری مدارس علمیه الزهرا(س)، ام أبیها، کمیسیون بانوان، بسیج خواهران و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مدرسه علمیّه الزهرا(س) دزفول برگزار شد.

در این مراسم خانم حاجی پهلوان، استاد و مشاور حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، هدف از برگزاری این مراسمات را میثاق با ولایت دانست و اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسمات میثاق با ولایت، دانستن راه و روش و سیره اهل‌بیت(ع) و الگو گیری از آن‌ها درزمینهٔ مردم‌داری، همسرداری، تربیت فرزند و... است.

وی بابیان اینکه شرط رسیدن به سعادت و خوشبختی، الگوبرداری از سیره و راه و روش اهل‌بیت(ع) است خاطرنشان کرد: متأسفانه با نسلی مواجه هستیم که ارزش‌ها را ضد ارزش و هنجارها را تبدیل به ناهنجاری کرده است و دلیل آن این است که تحولات فرهنگی و تکنولوژی نه‌تنها خانواده ایرانی بلکه تمام خانواده‌ها در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده به‌گونه‌ای که خانواده را ازلحاظ کاربردی ضعیف و ناتوان کرده است.

خانم حاجی پهلوان تصریح کرد: ما باید درک صحیحی از محیط اطراف خود داشته باشیم و در قبال بحران جدید، تهاجم و تحولات فرهنگی نظام خانواده را بازسازی و تقویت کنیم.

وی به ارائه راهکارهایی پیرامون سبک زندگی اسلامی(تربیت فرزند-همسرداری و...) پرداخت و گفت: متأسفانه معنویت در جامعه کنونی کمرنگ شده است و باید معنویت به خانواده بازگردانده شود و فرزندان با آموزش‌های معارف دینی رشد یابند.

در پایان این مراسم خانم حاجی پهلوان به سؤالات مستمعین پیرامون مسائل حوزه تربیت و خانواده پاسخ داد.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha