جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام همت پور

حوزه/ حجت‌الاسلام همت پور، گفت: در صورتی که راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت مجازی برگزار شود، طوفان توییتری همزمان با این یوم الله ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام همت پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، از برگزاری نخستین جلسه کارگروه تخصصی مساجد در خوزستان با حضور محمد جور وند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام مرتضی قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و جمعی از اعضای این کارگروه به ریاست کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبرداد.

وی در توضیح این جلسه اظهار داشت: در این جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی‌های لازم به جهت اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی نهادها و دستگاه‌های مرتبط با مسجد صورت پذیرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، در خصوص مصوبات حاصله از این جلسه تصریح کرد: اطلاع‌رسانی مناسب جهت هماهنگی برنامه‌های مساجد در دهه فجر، اقدام دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با مساجد جهت تشریک‌مساعی در اجرای برنامه‌های مشترک، برگزاری برنامه‌های مساجد در جهت ایجاد وحدت با محوریت آحاد مردم، اجرای برنامه‌های متنوع و ویژه با محوریت نسل سوم انقلاب، اجرای برنامه در فضای مجازی، فراهم آوری زمینه حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری  مسابقه نقاشی کودکان در دهه فجر، توزیع بسته‌های معیشتی، تبیین نقش بانوان در انقلاب اسلامی، انعکاس اخبار مساجد در خبرگزاری‌های دینی و مذهبی، برگزاری مسابقه سرود تحت عنوان "طنین فجر" به میزبانی دزفول، برگزاری مسابقه نماز و نهج‌البلاغه و برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی در برخی از مساجد از مصوبات این جلسه بود.

حجت‌الاسلام همت پور در پایان از ایجاد طوفان توییتری با هشتک خاص در فضای مجازی خبر داد و گفت: اگر راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت مجازی برگزار شود، هشتک‌های خاصی ازجمله #راهپیمایی_مجازی و ... به جهت ایجاد طوفان توییتری استفاده می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha