جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: نقش علمای دینی بیشتر تاثیرگذاری فکری است، حذف فیزیکی آنها نه تنها مانع انتشار افکار آنها و استفاده جامعه از دانش علما نمی‌شود، بلکه موجب گسترش افکار آنها می‌شود.

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به شایعات و دروغ پردازی هایی که پس از وفات آیت الله مصباح یزدی در جامعه رخ داد، اظهار داشت: اقدامات و دشمنی‌های دشمنان دقیق و حساب شده است و این توهین ها از ارزش شخصیت های بزرگ اسلام کاسته نمی شود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مرجع این دروغ پردازی ها نیت خیری نداشته و تمامی افکار و حرف هایشان بدون سند و پوچ است، تصریح کرد: نقش علمای دینی بیشتر تاثیرگذاری فکری است، حذف فیزیکی آنها نه تنها مانع انتشار افکار آنها و استفاده جامعه از دانش علما نمی‌شود، بلکه موجب گسترش افکار آنها می‌شود.

وی افزود: آثار شهید مطهری پس از شهادتشان بیشتر منتشر شد، به طوری که بعضی از آثار او بیش از ۱۰۰ بار تجدید چاپ شده و می توان گفت که دشمن برای مقابله با علمای دین شخصیت آن ها را مورد هدف قرار داده است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه افکارشخصیت های بزرگ اسلام براحتی از بین نخواهد رفت و دشمنان هیچوقت به اهداف پلید خود نمی رسند، خاطرنشان کرد: آن ها قصد مبارزه با شخصیت های موثر را دارند چراکه آیت الله مصباح از مرزداران عقیده و ایمان هستند.

وی گفت: دشمن به دنبال علم کردن بهانه ها و ضربه زدن به چهره ها و شخصیت های معنوی است و باید گفت باطل چندروزی جبلان پیدا می کند و در نهایت اتشش از بین می رود.

حجت الاسلام مهدوی نژاد تصریح کرد: شخصیت آیت الله مصباح از شخصیت هایی است عارف، مجاهد، عالم و حکیم که درجهان اسلام مانند او کم افرادی هستند، ایشان با حضور خود در هرحیطه و یا مناظره ای نشان دادند که از همه چیز خود در راه اسلام، قرآن، دین گذشتند و بسیار فداکار بودند.

وی در خصوص ویژگی های رفتاری و شخصیتی ایشان گفت: مبارزات و دفاع آیت الله مصباح بر مرزهای عقیده و ایمان بوده و همچنین شاگردپروری های ایشان در ابعاد مختلف با عمر پربرکت ایشان اقدامات بزرگی در راه انقلاب به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha