شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ملی یکجہتی کونسل سندھ کے وفد کی ایم ڈبلیو ایم رہنماؤں سے ملاقات

حوزه/ افرادی که از دین برای بریدن گلوی انسانهای دیگر استفاده می کنند، حتی از راه دور هیچ ارتباطی با دین ندارند. حیوانات از چنین افرادی بهتر هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» مراسمی برای شهدای فاجعه ماخ در دفتر مجلس وحدت مسلمین پاکستان ایالت سند برگزار شد.

رهبران شورای همبستگی ملی سند، اسدالله بوتو، قاضی احمد نورانی، حافظ محمد امجد، حجت الاسلام والمسلمین عقیل انجم، مولوی عبدالواحد و مسلم پرویز در این مراسم حضور داشتند و به خانواده شهدای فاجعه ماخ تسلیت گفتند.

به همین مناسبت، حجت الاسلام والمسلمین سید باقر عباس زیدی، دبیرکل مجلس وحدت مسلمانان ایالت سند، از رهبران شورای همبستگی ملی سند، تشکر کرد و گفت: علما نقش مهمی در ایجاد هماهنگی مذهبی در پاکستان دارند. دانشمندان در گذشته با نشان دادن خردمندی در همه امور حساس، همیشه توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی گفت: پاکستان نمی تواند هیچ گونه تروریسم فرقه ای را تحمل کند، در این زمان، همه احزاب مذهبی و سیاسی باید علیه تروریست ها و تسهیل کنندگان آنها متحد بشوند. دولت های هند و اسرائیل درگیر توطئه های بی ثباتی در کشور هستند اما ما باید این توطئه ها را خنثی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید باقر عباس زیدی همچنین از علما، بزرگان، کارگران مکاتب مختلف برای شرکت در تحصن در شهرهای مختلف پاکستان تشکر کرد. 

سخنرانان این مراسم گفتند: نیروهای استبداد در تلاشند همه ما را از یکدیگر جدا کنند و در این زمان مهمترین مسئولیت ما این است که برای وحدت بین خودمان تلاش کنیم.

سخنرانان تاکید کردند: باید گامهایی توسط دولت برداشته شود تا ثابت شود دولت و نهادهای دولتی در کنار خانواده های شهدا ایستاده اند تا عناصر متخاصم را دلسرد کنند و کسانی که صلح و ثبات کشور را هدف قرار داده اند مستحق هیچ امتیازی نیستند. برای اشراری که پاکستان را پناهگاهی امن می دانند، این سرزمین باید به گورستان تبدیل شود.

سپس در یک کنفرانس خبری مشترک یکی از رهبران شورای همبستگی ملی، گفت: بازداشت نشدن عاملان و حامیان فاجعه ماخ بی کفایتی دولت است. چنین فاجعه های ملی به دلیل عدم اجرای برنامه اقدام ملی بوجود می آیند.

وی افزود: ما می خواهیم این را برای دشمن روشن کنیم، افرادی که از دین برای بریدن گلوی انسانهای دیگر استفاده می کنند، هیچ ارتباطی با دین ندارند. حیوانات از چنین افرادی بهتر هستند.

حجت الاسلام صادق جعفری، حجت الاسلام علی انور جعفری، میر تقی ظفر و ناصر الحسینی در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha