جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان از برگزاری کارگاه ۲ روزه «تبیین موضوعات حکومت اسلامی و بحث ولایت فقیه» در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار خبر داد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تسلیت شهادت بانو فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: در سال های اخیر دشمنان نظام و انقلاب همواره به دنبال ایجاد شبهاتی علیه انقلاب به ویژه ولایت فقیه بوده و هستند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: یکی از ضرورت های کنونی در بحث دفاع از داشته های اسلام و انقلاب تبیین و بررسی جایگاه ولایت فقیه در سطح جامعه و پاسخ به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان است، لذا یک کارگاه ۲ روزه تحت عنوان «تبیین موضوعات حکومت اسلامی و بحث ولایت فقیه» در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برگزار می گردد.

وی ادامه داد: این کارگاه آموزشی دو روزه در راستای ارتقای دانش سیاسی و پاسخگویی به شبهات مطروحه در جامعه با حضور اساتید و کادر حوزوی برگزار می گردد.

دریایی، زمان برگزاری کارگاه ۲ روزه را پنجشنبه و جمعه هفته جاری اعلام کرد و افزود: مدرسان کارگاه، حج اسلام نوروزی و شعبان نیا خواهند بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: بیش از ۵۰ نفر از اساتید و کادر مدارس علمیه سطح استان کردستان در این کارگاه حضور شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزار کننده اصلی کارگاه آموزشی، دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور با همکاری دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha