جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 939286
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
image.png

حوزه/ شبکه پنج سیما در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با تهیه و تولید ویژه برنامه های مختلف در شب و روز شهادت فاطمه زهرا(س) به سوگ مادر امت می نشیند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گروه معارف شبکه پنج سیما به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با ویژه برنامه های مختلفی چون: سخنرانی مذهبی، عشق یعنی...، رضوان، تانیایش، عطر عاشقی و... با عزاداران فاطمی همراه می شود.
ویژه برنامه سخنرانی مذهبی با کارشناسی حجت الاسلام حسینی قمی از مسجد مقدس جمکران به موضوع بررسی سیره و سبک زندگی فاطمی می پردازد.
برنامه ظهرگاهی "تانیایش" روز شنبه ۲۷ دیماه ویژه این مناسبت روی آنتن می رود. بررسی زندگی فاطمی موضوع اصلی تا نیایش است.

اما مستند عشق یعنی... به تهیه کنندگی علیرضا کرمی در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز تماشایی خواهد شد.
و ویژه برنامه "رضوان" نیز از شب شهادت حضرت فاطمه (س) تا ولادت با سعادت این بانوی امت روی آنتن شبکه پنج می رود. این برنامه به تهیه کنندگی هادی سمیعی و با مشارکت آستان قدس رضوی (ع) از شبکه پنج سیما تماشایی خواهد شد.
برنامه "بهشت بی نشان" میان برنامه ای ترکیبی است که در شب و روز شهادت حضرت زهرا (س) پخش می شود. این میان برنامه دارای آیتم هایی مانند کلام بزرگان (سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی) مداحی، نریشن و... است.

حدیث یاس
حدیث یاس با مداحی سید امیر حسینی از مشهد مقدس در شب و روز شهادت دخت گرامی پیامبر اکرم (س) روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
همچنین گروه اجتماعی با برنامه "یه روز تازه" و گروه خانواده و کودک با برنامه "به خانه بر می گردیم" روز شنبه معطوف به شهادت حضرت زهرا (س) پخش می شود.

برنامه یه روزه تازه
برنامه یه روز تازه که میزبان مادر شهید می شود، با اجرای موسیقی گروه سرود میهمان خانه مخاطبان می شود و با پخش موسیقی تصویر با موضوع شهادت حضرت فاطمه (س) دیدگان مخاطبان را نمناک می کند.
برنامه به خانه بر می گردیم با حضور دکتر منتظری"کارشناسان مذهبی" از سجایای اخلاقی حضرت زهرا (س) می گوید و طبخ حلوای نذری را به مخاطبان آموزش می دهد.
 تامین برنامه شبکه پنج سیما برای این روز دو فیلم "مادر مادر" و "فصل نرگس" را تدارک دیده است. سینمایی مادر مادر به کارگردانی محسن ربیعی در سال ۱۳۸۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم ثریا قاسمی، حدیث فولادوند، بهزاد رحیم خانی و فخرالدین صدیق شریف ایفای نقش می کنند. مادر مادر ساعت ۴۰ دقیقه بامداد یکشنبه روی آنتن می رود.
همچنین سینمایی فصل نرگس در ژانر اجتماعی با نگاهی انسان دوستانه، قصه ای امید بخش را به شیوه ای متفاوت روایت می کند. فیلم فصل نرگس به کارگردانی نگار آذربایجانی در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. فصل نرگس محصول کشور ایران و در ژانرخانوادگی و اجتماعی است. در این فیلم یکتا ناصر، ریما رامین فر، امیر آقایی، پژمان بازغی، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، شیرین اسماعیلی، صالح میرزاآقایی، گوهر خیراندیش و شبنم گودرزی هنرنمایی می کنند."فصل نرگس" روز یکشنبه ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha