پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 939505
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
تبریز

حوزه / مراسم روز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) با پویش «نوگلان فاطمی» با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(س) شبستر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم روز شهادت حضرت زهرای مرضیه با پویش «نوگلان فاطمی» با رعایت پروتکل های بهداشتی، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(س) شبستر برگزار گردید. 

خانم آمنه مه پرور، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شبستر با اشاره به اهمیت برپایی شعائر الهی و تعظیم، گفت: برگزاری چنین مراسم هایی بنا به فرمایش خداوند متعال در آیه "وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ " (۳۲ / حج)، جزء شعائر الهی و نشانه تقوای قلبی هستند.  

وی ادامه داد: در این دنیای پر استرس، با تمسک به سیره اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س)، می‌توان از به آرامش رسید.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شبستر با اشاره به حمایت حضرت زهرا (س) از امامت و ولایت، گفت: حضرت زهرا (س) اولین کسی بودند که از ولایت و امام زمان خود حمایت و جان خود را در راه ولایت فدا کرد. 

وی ادامه داد: یکی از عواملی که باعث شد، شهدا و رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس به دفاع از میهن بپردازند، پشتیبانی از ولایت فقیه بود که در این زمینه می‌توان گفت جامعه به شایستگی توانسته است در دفاع و حمایت از ولایت از حضرت  فاطمه(س) الگو بپذیرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حنانه IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    عالی