جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قدردانی آیت الله علم الهدی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

حوزه/ آیت‌الله علم الهدی، خدمت به طلاب و روحانیون و پیگیری مشکلات آنان را فضیلتی بزرگ دانست و گفت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه حل مشکلات سربازان حضرت ولی‌عصر (عج) انجام شده است و ان‌شاء الله با پیگیری‌های دلسوزانه، بتوانید نیازهای ضروری طلاب را رفع کنید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با آیت‌الله علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه مشهد دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله علم الهدی در این دیدار خدمت به سربازان امام زمان (عج) و پیگیری مشکلات آنان را فضیلتی بزرگ دانست و خدمات مرکز خدمات را ارزشمند برشمرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه حل مشکلات سربازان حضرت ولی‌عصر (عج) انجام شده است و ان‌شاء الله با پیگیری‌های دلسوزانه، بتوانید نیازهای ضروری طلاب را رفع کنید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، مسکن را از مشکلات اساسی طلاب دانست و بیان کرد: حل مشکل مسکن می‌تواند یکی از دغدغه‌های طلاب را کم کند تا بتوانند با فراغ بال بیشتری به رسالت‌های حوزوی خود بپردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی هم در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی از طلاب گفت: طلاب با مشکلات بسیار زیاد معیشتی رو به رو هستند و الحمدالله با حمایت‌ها و مساعدت‌های امام‌جمعه مشهد اقدامات مؤثری در زمینه‌ کاهش مشکلات آنان انجام شده است.

وی افزود: معضل مسکن از جمله مشکلات ضروری پیش روی طلاب است و حل آن تأثیر بسزایی در تقویت رسالت‌های حوزوی طلاب دارد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اظهار کرد: با توجه به شهریه حداقلی و افزایش قیمت مسکن، طلاب نمی‌توانند صاحب مسکن شوند و همکاری و هم‌افزایی نهادهای حوزوی، خیرین و دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد تا با ارائه تسهیلات در کنار آورده طلاب تا حدودی این مشکل کاهش یابد.

وی بیان کرد: سیاست مرکز خدمات تمرکز زدائی طلاب از شهرهای بزرگ است تا با حمایت‌های هدفمند از ساخت مسکن طلاب در شهرستان‌ها، روستاها و مناطق محروم زمینه حضور طلاب در این مناطق را فراهم کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی خاطرنشان کرد: اساتید، نخبگان و استعدادهای برتر همواره مورد توجه مرکز خدمات بوده‌اند و به همین خاطر از مسکن این قشر در شهرهای بزرگ حمایت می‌شود تا بهتر بتوانند به امور تدریس و پژوهش بپردازند.

همچنین رئیس مرکز خدمات از آیت الله علم الهدی و دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان رضوی برای کمک‌های مردمی در ایام شیوع کرونا و توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم قدردانی کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha