جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی، با تأکید بر این که حرکت در مسیر حق نیازمند استقامت و پشت کار قوی است، گفتند: هیچ گاه نباید کارشکنی ها و سنگ اندازی ها، شما را از حرکت در مسیر پرتلاطم خدمت به ملت باز دارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت مهدی(عج) سپاه محمدرسول الله (ص) استان تهران، طی سخنانی اظهار کردند: جوانان نور چشمان کشور هستند و فعالیت گروه های جهادی صد در صد مقبول الله تعالی است؛ جوانان نباید در اهداف متعالی خویش سست شوند.

ایشان ضمن تقدیر از فعالیت گروه‌های جهادی کشور، با بیان این که جوانان افتخار آفرینان کشور هستند، تصریح کردند: گله هایی که نسبت به کم توجهی به ساحت مقدس جوانان عزیز کشور می‌شود، توقع و انتظاری درست است؛ مسئله عدم همکاری یا خدای ناخواسته کارشکنی در امور کارها مقوله جدیدی نیست و از اول اسلام چنین رویکردی بوده است و گذر از آن نیازمند سعه صدر و استقامت در مسیر است.

معظم له با بیان این که بر اساس آموزه‌های الهی، هیچ گاه نباید در مسیر حق سست شویم، خاطرنشان کردند: بدانید که برتری از آن مومنان است، لذا باید قدم های خود را مستحکم برداریم. خداوند متعال وعده همکار ی با اهل تقوا، احسان و نیکی  را داده‌اند، امیدواریم شما جوانان بتوانید در اقدام خویش کوشاتر و فعال‌تر از پیش مسیر متعالی را طی نمایید.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha