جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صدقیانی

حوزه/ جبهه طلاب انقلابی طرح آسیب شناسی کهگیلویه و بویراحمد را اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از یاسوج، نشست مشترک اعضای کادر «جبهه طلاب انقلابی» با مسئول فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز برگزار شد.

در این نشست که در دفتر «جبهه طلاب انقلابی» برگزار شد، حجت الاسلام صدقیانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پیش روی مجموعه «جبهه طلاب انقلابی»، به بیان طرح آسیب شناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد فرهنگی تبلیغی پرداخت.

وی با ارائه توضیحاتی پیرامون طرح آسیب شناسی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این طرح یک پروژه بزرگ استانی با ابعاد مختلف علمی-پژوهشی و با جزئیات دقیق می باشد که در صورت وجود حمایت ها و همکاری های لازم از دستگاه های ذی ربط، همه نهادها و دستگاه های فرهنگی و... می‌توانند از آن نهایت بهره را در میان مدت و بلند مدت داشته باشند و قابلیت اجرا در همه استان های دیگر را نیز دارد.

 مسئول جبهه طلاب انقلابی افزود: حمایت و همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان میتواند راهگشای حرکتی رو به جلو در راستای تحقق هرچه زودتر این پروژه استانی باشد که در یک بازه زمانی یک تا دو ساله با اجرای برنامه ها و دوره های متنوع و مرتبط، موجب توانمندی قریب به اتفاق مبلغین استان خواهد شد.

 در ادامه این جلسه، حجت الاسلام مقتدر، مسئول فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد آیت الله مصباح یزدی و بیان خدمات ارزشمند این عالم مجاهد و فیلسوف حکیم، گفت: حرکت در مسیر علمای بزرگی همچون آیت الله مصباح یزدی در دفاع عالمانه و مجاهدانه از ولایت مطلقه فقیه میتواند چراغ راه آینده حرکت های انقلابی باشد.

مسئول فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن اعلام آمادگی همه جانبه با جبهه طلاب انقلابی در راستای عملیاتی کردن این طرح استانی افزود: به ثمر رسیدن طرح های اینچنینی توسط جبهه طلاب انقلابی که نیازمند پشتکار و همت بالایی هست، میتواند کمکی مهم به نهادهای فرهنگی و فعالیت های اجتماعی و... باشد.

مقتدر در پایان بیان کرد: در راستای به ثمر رسیدن و اجرایی و عملیاتی شدن این طرح و سایر طرح ها و برنامه های مفید برای استان، تا آنجایی که شرایط همراه باشد، از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد؛ به امید آنکه آیندگان از ثمرات آن بهره مند شوند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha