شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمیته جذب حوزه علمیه همدان

حوزه/ دهیاران روستاهای بخش مرکزی همدان با فرایند پذیرش و حضور در حوزه‌های علمیه آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پیش از ظهر امروز با حضور مسئول و دبیر و جمعی از اعضا کمیته جذب و پذیرش حوزه استان، نشستی با دهیاران روستاهای بخش مرکزی همدان و همچنین طلاب مبلغ اطراف همدان به منظور تبیین و آشنایی جوانان و مردم ساکن مناطق مختلف همدان با فرایند پذیرش و حضور در حوزه‌های علمیه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام علیرضا یوسفی مسئول کمیته جذب، ضمن آشنایی دهیاران با حوزه‌های علمیه و شرایط حاکم بر آن و تبیین شرایط موجود، بر لزوم همکاری این افراد با حوزه‌های علمیه در زمینه اعزام مبلغ به روستاها و همچنین آشنایی جوانان ساکنین منطقه خود با حضور در حوزه، تاکید کرد.

وی با تشریح برنامه‌های کمیته جذب برای سال تحصیلی آینده خاطر نشان کرد: از دهیاران این درخواست را داریم تا با شناسایی افراد مستعد برای تحصیل در حوزه، اقدام به معرفی این افراد به حوزه‌های علمیه و کمیته جذب کنند.

حجت الاسلام سید سعید بطحائیان نیز در دیدار با جمعی از طلاب و مبلغان اطراف همدان با اشاره به لزوم تبیین شرایط حضور در حوزه و آشنایی نسل جوان با حوزه‌های علمیه و جایگاه آن، خطاب به مبلغان خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان ما باید با عملکرد خود در هر منطقه‌ای که حضور دارند زمینه ساز ترغیب جوانان برای حضور در حوزه‌های علمیه و سربازی امام زمان(عج) باشند و لذا وظیفه سنگینی امروز بر دوش طلاب قرار داد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با دهیاران روستاهای بخش مرکزی همدان، مطرح کرد: طلاب در این مسیر نباید از ظرفیت دهیاران و توان آنها غافل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha