جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س)همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در حکمی خانم فاطمه مبارکی را به سمت مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه با حضور اعضای هیئت امنا و کادر این مدرسه و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد و خانم دکتر ام کلثوم امیدی در حکمی، فاطمه مبارکی را به مدیریت مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان منصوب کرد.

خانم ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در این مراسم در سخنانی با اشاره به لزوم داشتن افق دید گسترده، گفت: زمانی می توانیم خروجی های مفیدی از حوزه های علمیه خواهران داشته باشیم که بتوانیم تحولاتی بنیادین و اساسی که منطبق بر اسلام ناب و پیروی از اهل بیت(ع) است را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: مراد از تحول در حوزه های علمیه، تغییر و تحولات ظاهری نمی باشد بلکه به معنای آن است که بتوانیم با شتاب بیشتری مخصوصا در حوزه زنان فعالیت داشته باشیم.

حجت الاسلام سیدسعید حسنی حلم، مشاور برون سازمانی حوزه علمیه خواهران استان همدان نیز در سخنانی در این مراسم، حضور خانم طاهره افشین زاد، مدیر سابق مدرسه علمیه الزهراء(س) را مایه ی خیر و برکت و تحولات چشمگیری در این مدرسه دانست و آرزوی توفیق برای خانم فاطمه مبارکی، مدیرجدید این مدرسه داشت.

در ادامه مدیر سابق و جدید این مدرسه به ایراد سخنانی پرداختند و در پایان خانم امیدی با لوح تقدیر و هدیه از خدمات خانم افشین زاد تشکر کرد و حکم مدیریت خانم فاطمه مبارکی اعطا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha