پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: نمایندگی خوزستان به‌عنوان یک نمایندگی ویژه در اعزام‌های عمومی  باید از لحاظ اعتبارات به بقیه استان‌ها برسد؛ چراکه مابقی استان‌ها به وسعت خوزستان نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی-تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در جلسه شورای مدیران نمایندگی خوزستان در خصوص کم شدن برخی اعتبارات عنوان کرد: در دوره‌های نقد وهابیت اگر هزینه‌هایی باشد با تائید مدیر اداره آموزش‌های کاربردی پرداخت خواهند شد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که نمایندگی خوزستان به‌عنوان یک نمایندگی ویژه در اعزام‌های عمومی ازلحاظ اعتبارات به‌ویژه دیده شود.

حجت‌الاسلام روستا آزاد به جهت حمایت از سایت‌های تبلیغ در فضای مجازی خاطرنشان کرد: گزارشی در خصوص سایت الامیر و بیان برای حمایت آماده گردد  تا بعد از بررسی حمایتی صورت گیرد.

معاون فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ارتباط نمایندگی خوزستان با مرکز باید گسترده‌تر شود تا بتوانیم مشکلات را حل کرده و شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم.

در بخش دیگر این جلسه حجت‌الاسلام علی نژاد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم-نمایندگی خوزستان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم-نمایندگی خوزستان، اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیئت‌امنای دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص نمایندگی ویژه شدن خوزستان، خواستار اقدام عملیاتی و فوری در این زمینه هستیم.

وی افزود: طرح معراج یکی از طرح‌های بسیار موفق استان خوزستان در تبلیغ است که می‌بایست از سوی دفتر تبلیغات به شکل ویژه حمایت گردد.

حجت‌الاسلام علی نژاد در پایان گفت: با توجه به شرایط خاص خوزستان ضروری است بسیاری از روال‌های اداری و فرآیندها تسهیل گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha