جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ معاون فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی سفری به خوزستان با نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طی سفری به خوزستان با نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: خوزستان همواره جایگاه ویژه‌ای برای دفتر تبلیغات اسلامی داشته و فعالیت‌های فرهنگی بسیاری در این استان انجام‌شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های دفتر تبلیغات در کارهای فرهنگی معطوف به محله محوری بوده و قرار است در این راستا فعالیت‌ها ادامه پیداکرده تا مساجد در محله‌ها هویت اصلی خود را پیدا کنند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، ضمن تشکر از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان اظهار کرد: یکی از نهادهایی که از ابتدای انقلاب تاکنون در خط امام و رهبری بوده دفتر تبلیغات اسلامی است و بنده نیز در زمان جوانی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی جهت تبلیغ به نقاط مختلف اعزام شدم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پایان ضمن تأکید بر حضور و تربیت نیروهای مؤثر در استان خوزستان گفت: در خوزستان نیروهای بسیار خوبی وجود دارند و در این خصوص باید از زحمات آیت‌الله موسوی جزایری تقدیر و تشکر کرد و لازمه ادامه پیدا کردن این فعالیت‌ها حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه است.
 


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha