جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
4.jpg

حوزه/ خانم دکتر صیادی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴۰ مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش ارسال و در فرایند داوری قرار گرفته است، گفت: این هم اندیشی با هدف معرفی فرهنگ فاطمی و ارائه چشم انداز الگوی زنان مسلمان در عرصه های مختلف و نقش زنان مسلمان در جهان اسلام در سطح بین الملل برگزار می شود.

خانم دکتر سمیه صیادی، دبیر علمی همایش «هم اندیشی بین المللی حوراء انسیه فاطمه الزهرا؛ کنشگری زن مسلمان فرهیخته در جهان معاصر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به تمدید ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش تا ۵ بهمن، گفت: این همایش بین المللی به همت مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، دانشگاه ها و موسسات داخلی و خارجی برگزار می گردد.

وی افزود: این هم اندیشی با هدف معرفی فرهنگ فاطمی و ارائه چشم انداز الگوی زنان مسلمان در عرصه های مختلف و نقش زنان مسلمان در جهان اسلام در سطح بین الملل برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ابراز داشت: این همایش  با حضور سخنرانان و اساتید برجسته و فرهیخته جهان در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۹۹ همزمان با ایام میلاد با سعادت بانوی دو عالم حوراء انسیه حضرت زهرا سلام الله علیها در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر و به صورت مجازی با مشارکت اندیشمندان و فرهیختگان کشورهای مختلف جهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مقالات ارسالی به دبیرخانه این همایش، گفت: در روز برگزاری همایش سه مقاله برتر ارائه و از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

خانم دکتر صیادی با بیان اینکه مقالات در سه محور کنشگری علمی، کنشگری اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و کنشگری فرهنگی و رسانه ای پذیرش می شود، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۴۰ مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش ارسال و در فرایند داوری قرار گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۵ بهمن ماه تمدید شده است، افزود: مقالات برگزیده در پژوهنامه مطالعات میان رشته ای کوثر چاپ خواهند شد. همچنین چکیده مقالات چاپ و در سیویلیکا نمایه می شوند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha