شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میلاد حضرت فاطمه

حوزه/استاد مدرسه علمیه ثامن‌الحجج علیه‌السلام پارس آباد گفت: ولایت‌مداری راه رهایی از انحرافات سیاسی بوده و بصیرت هم پایه محکمی برای شناخت و آگاهی عمیق از جریانات و اتفاقات، درک صحیح و تشخیص بین حق و باطل است.

خانم اطلس وهاب‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در اردبیل، با اشاره به زندگی ولایی حضرت زهرا سلام‌اللّه‌علیها اظهار داشت: در اندیشه این بانوی عزیز توحید اصل اساسی زندگی است و این اندیشه سبب می‌شود که شخصیت فاخری همچون امیرالمومنین علیه‌السلام در کنار چنین زنی قرار بگیرد.

وی افزود: هرچه معرفت ما به شخصیت و منش حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها بیشتر شود به تبع آن تأسی و اقتدایمان نیز به ایشان عاقلانه‌تر و عارفانه‌تر خواهد بود.

استاد مدرسه علمیه ثامن‌الحجج علیه‌السلام پارس آباد، به ضرورت شناخت معارف فاطمی تأکید کرد و گفت: این شناخت علاوه بر تأثیر در روح، برای تربیت نفوس نیز مؤثر است، بنابراین مبلغان حوزه‌های علمیه بایستی احیاگر مکتب نورانی و انسان‌ساز فاطمی باشند.

خانم وهاب‌زاده تصریح کرد: خواهران طلبه بایستی ولایت‌مداری، بصیرت و دشمن‌شناسی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را الگوی خود قرار دهند؛ چراکه ولایت‌مداری راه رهایی از انحرافات سیاسی بوده و بصیرت هم پایه محکمی برای شناخت و آگاهی عمیق از جریانات و اتفاقات، درک صحیح و تشخیص بین حق و باطل است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha