پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه مساجد شهرک های غرب

حوزه/ امام جمعه گلستان با بیان اینکه ائمه جماعات باید در مساجد محور قرار گیرند، گفت: ائمه جماعات باید همه اطلاعات مساجد را در اختیار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محسن روحانی، در جلسه شبکه سازی مساجد شیراز با اشاره به اینکه باید بستر ارتباط ائمه جماعات با مسئولان فراهم شود، اظهار کرد: با برگزاری جلسات و دعوت از مسئولان به امور مساجد رسیدگی شود، و به واسطه این ارتباطات مشکلات مرتفع شود.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه ائمه جماعات باید در مساجد، محور قرار گیرند، اضافه کرد: این کار باید صورت گیرد که هرکس کاری بخواهد انجام دهد به امام جماعت مراجعه کند،ائمه جماعات باید همه اطلاعات مساجد را در اختیار داشته باشند و احاطه کامل به امور و مجموعه های فعال داشته باشند.

در ادامه این جلسه شهردار منطقه ۱۰ شیراز نیز با تأکید بر اینکه شهرداری به عنوان اداره ای که با آحاد مردم سروکار دارد باید به امور رسیدگی کند، افزود: در همکاری با دفتر امام جمعه جهت انجام امورات فرهنگی و مذهبی و انجام کارهای اجرایی از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

حجت الاسلام مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس نیز در این جلسه به سازماندهی مساجد و ایجاد ارتباط مؤثر مسئولان استانی و شهری با ائمه جماعات جهت رسیدگی به دغدغه های ائمه جماعات و رسیدگی به امور مساجد تأکید کرد.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: باید در سطح استان بسترهایی برای استفاده از جایگه و منزلت روحانیت فراهم گردد ایشان حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی را به عنوان استاد تمام در بحث فرق و مذاهب را فرصت ارزشمندی دانست که شامل حال شیراز و منطقه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha