پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز مشاوره

حوزه/ عضو شورای شهر شیراز، راه اندازی مراکز مشاوره ها در حسینیه ها و مساجد یک عامل برای زندگی و اخلاق سالم دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد تقی تذروی، شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز مشاوره رایگان خانواده و پیش از ازدواج حسینیه صاحب الزمان(عج)، ضمن قدردانی از دست اندرکاران مراسم افتتاحیه مرکز مشاوره، اظهار کرد: چنین مراکزی در همه حسینیه ها و مساجد راه اندازی شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه مراکز مشاوره ها در حسینیه ها و مساجد  یک عامل برای زندگی و اخلاق سالم است، اضافه کرد: امیدواریم دیگر مساجد نیز این عمل را انجام دهند.

عضو شورای شهر شیراز به ظرفیت  و فعالیت های بسیج و بسیجیان اشاره و عنوان کرد: حضور بسیجیان در همچنین مراکزی موجب رونق می شود، از این رو کشور ایران باید به وجود بسیجیان افتخار کند، اینکه اکنون هیچ کشوری نمی تواند نگاه چپ به ایران اسلامی نمی کند به دلیل بسیج و روحیه بسیجی است.

قاسم پور، معاونت اجتماعی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز نیز در ادامه این جلسه افزود: سپاه چند سالی است که در حوزه های مختلف اجتماعی با رویکرد مردم محور و محرومیت زدایی وارد شده و خدا را شکر موفق عمل کرده است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، از آسیب های اجتماعی به عنوان زلزله یاد می کنند، همچنین ادارات و موسسات و سازمان های دولتی مانند بهزیستی متولی این کار هستند که متاسفانه جواب نگرفته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha