چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت السالام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکای جنایت کار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: آمریکا هیچ وقت و در هیچ زمانی دست از تهدید و تحریم ملت بزرگ ایران اسلامی برنداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت:  امروز قوی بودن جمهوری اسلامی برای دشمنان انقلاب و همچنین دوستداران انقلاب امری مشهود است، لذا به لطف خداوند عظمت و اقتدار  انقلاب اسلامی در آینده نیز بیشتر متجلی خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد:  انقلاب هایی در منطقه شکل گرفت، اما در ادامه با مشکلات جدی روبرو شدند و نتوانستند در مسیری که انتخاب کرده بودند موفق شوند، چرا که رهبر نداشتند، اما رهبری های پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه نیز مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را با عزت به پیش برده اند.

وی تصریح کرد: روحیه و تفکر بسیجی در همه عرصه های نظام علاوه بر خنثی سازی ترفندها و توطئه های دشمنان، موجب اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکای جنایت کار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: آمریکا هیچ وقت و در هیچ زمانی دست از تهدید و تحریم ملت بزرگ ایران اسلامی برنداشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل ترفند ها، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان با اقتدار ایستادگی و مقاومت کرده است و دنیا هم به خوبی نظاره گر این مسئله است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha