شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وزیر صمت در دیدار با آیت‌الله  العظمی نوری ‌همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، وجود دلالان و واسطه‌ها را یکی از معضلات بخش اقتصادی کشور بیان نموده و افزودند: متأسفانه بسیاری از کالاها به ویژه محصولات کشاورزی با خواست و میل دلال‌ها قیمت گذاری می‌شود؛ در حالی که کشاورزان و تولید کنندگان با وجود زحمات فراوان و صرف هزینه های زیاد از سود آن بی بهره می‌مانند.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله  نوری همدانی، امروز در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ابعاد مختلف مسئولیت های فردی و اجتماعی در اسلام گفتند: در اسلام این مرزهای جغرافیایی مطرح نیست، بلکه آنچه هست ایمان است و عقیده است، از این جهت ما در برابر تمامی انسان ها مسئولیت های فراوانی داریم.

ایشان ادامه دادند: همان طور که حضرت امیر مومنان علیه السلام در نامه‌ای به مالک اشتر فرمودند: در اسلام شغل وسیله امرار معاش نیست، شغل یک امانتی است، ای مالک این شغل و مسئولیت تو وسیله درآمد و امرار معاش تو نیست و  باید دلت مالامال باشد از رحمت به مردم، لطف به مردم، عنایت به مردم.

 معظم له مسئولان را به پاسخگویی در برابر مطالبات مردم دعوت نمودند و گفتند: باید جوانان کشور به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به آینده خود امیدوار باشند و بدانند در هر مقطعی شغل مناسب برای آنها وجود خواهد داشت.
  این مرجع تقلید، وجود دلالان و واسطه‌ها را یکی از معضلات بخش اقتصادی کشور بیان نموده و افزودند: متأسفانه بسیاری از کالاها به ویژه محصولات کشاورزی با خواست و میل دلال‌ها قیمت گذاری می‌شود؛ در حالی که کشاورزان و تولید کنندگان با وجود زحمات فراوان و صرف هزینه های زیاد از سود آن بی بهره می‌مانند.
حضرت آیت الله  نوری همدانی نظارت ناکارآمد و غیر دقیق بر بازار ارز و به تبع آن نوسانات قیمت ارز را یکی از مشکلات کشور بیان کرد ه و گفتند: چرا با بالا و پایین آمدن قیمت ارز، محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌شود گران می‌شود؟ مگر در داخل کشور تولید نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha