سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نماز جمعه

حوزه/ رزمایش های سپاه و ارتش نشان داد که حرکت رو به جلوی ایران متوقف نمی شود و بایدن و هم قطارانش و کسانی که در سودای برجام ۲ و ۳ هستند بدانند هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج  به اتفاقات و حوادث انتخاباتی آمریکا اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور احمق و سابق آمریکا، کاخ سفید را با آرزوی اینکه از ایران با وی تماس گرفته شود ترک کرد و آرزو را به گور برد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به جنایت ترامپ در به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت اشاره کرد و افزود: ترامپ جنایتکار، مفتضحانه کاخ سفید را ترک کرد که امیدواریم سرنوشت ترامپ درس عبرتی برای دولت جدید آمریکا باشد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه ملت ایران جنگ‌طلب و اهل تجاوز و تهدید نیست، افزود: ملت ایران اهل تسلیم هم نیست و هر  کشور استکبار، قلدر و مستبدی که بخواهد با ملت ایران دربیفتد و تعدی کند، با مشت محکم و آهنین مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه برجام درس عبرتی برای مسئولان باشد، عنوان کرد: دولت شیطانی ترامپ از برجام خارج و خسارات فراوانی به ما وارد کرد، لذا باید حواسمان به حیله و نیرنگ آنها باشد.

افتضاح و بی آبرویی در انتخابات اخیر آمریکا

 حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران همه به رزمایش های اخیر اشاره کرد و گفت: این رزمایش ها دنیای استکبار را به وحشت انداخت و جمع بسیاری را هم امیدوا کرد.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد: امروز اوضاع نا امن و به هم ریخته آمریکا و به اصطلاح مرکز تمدن و دموکراسی دنیا را شاهد هستیم که اگر این اوضاع بسیار مفتضحانه در هر کشوری اتفاق می افتاد، بوق های تبلیغاتی‌ آمریکایی ها گوش فلک را کر می کرد. باید خجالت بکشند که این همه افتضاح و بی آبرویی به بار آورده اند.

هم دلی سپاه و ارتش جنگ روانی دشمن را خنثی کرد

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه امروز شهر قلعه رئیسی هم به رزمایش های اخیر ارتش و سپاه پاسداران اشاره و با بیان اینکه با این رزمایش ها به جهانیان ثابت شد که ایران جزء قدرت های برتر پهپادی جهان و قدرت اول منطقه است، گفت: رونمایی از شهر موشکی، رونمایی از ناو بندر راهبردی مکران و رزمایش دریایی اقتدار ۹۹ توسط ارتش تولدی دیگر برای بازدارندگی موشکی ایران با شلیک رگبار راکت ها و موکش های بالستیک در کلاس های مختلف ذوالفقار، زلزال، دزفول و هدف قرار دادن دشمن فرضی در ۱۸۰۰ کیلومتری در شمال اقیانوس هند با موشک بالستیک از افتخارات ایران است.

صلواتی به پیام های رزمایش هم اشاره و خاطرنشان کرد: این رزمایش ها نشان داد که حرکت رو به جلوی ایران متوقف نمی شود و بایدن و هم قطارانش و کسانی که در سودای برجام ۲ و ۳ هستند بدانند هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. ارتش و سپاه با وحدت و همدلی باعث آرامش مردم ایران بوده و جنگ روانی دشمن را خنثی می کنند.

نسخه حل مشکلات کشور خوداتکایی است

 حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک به رزمایش موشکی و پهپادی سپاه در حاشیه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: برگزاری این رزمایش گوشزد به بایدن و کسانی است که سودای دیگری را در سر می‌پرورانند.

خطیب جمعه دیشموک ادامه داد: هدف قرار دادن دشمن فرضی با موشک‌های نقطه زن و بالستیک از اقیانوس هند تا دریای سرخ و همچنین زیر رصد بودن دشمن در فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری نوید بزرگی برای ملت ایران است.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه پیام این رزمایش امنیت پایدار و وحدت بین ارتش، سپاه و بسیج بود، عنوان کرد: پیام دیگر این رزمایش به مردم و مسئولان است که بدانند نسخه تمام مشکلات در این کشور خوداتکایی و داشتن روحیه جهادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha