پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/جلسه دوم دوره آموزش عمومی «ولایت فقیه و حکومت اسلامی» در مدرسه علمیه امام صادق (ع)

حوزه/نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: استقبال روحانیون و طلاب کردستان از برگزاری دوره آموزش عمومی «ولایت فقیه و حکومت اسلامی» کم نظیر بود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به برگزاری دوره آموزش عمومی «ولایت فقیه و حکومت اسلامی» که در مدرسه علمیه بیجار برگزار شد، عنوان کرد: این دوره علیرغم وضعیت آب و هوایی نامناسب و بارش برف و باران، الحمدلله طلاب با همت بسیار عالی آمدند و شرکت کردند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری اساتید مجربی همانند حجت الاسلام و المسلمین  شبان نیا و حجت الاسلام و المسلمین نوروزی را برای تدریس این دوره به مدرسه علمیه شهرستان بیجار اعزام کرد.

دریایی با اشاره به اینکه بازخورد این دو دوره بسیار عالی بود، بیان کرد: خوشبختانه شرکت کنندگان در این دوره ۲ روزه با وجود اینکه کلاسها فشرده بود، از برگزاری دوره رضایت داشتند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان با اشاره به اینکه ما جان بر کف ولایت فقیه بوده و هستیم، گفت: لازم است  مبانی فقهی، روایی و قرآنی ولایت فقیه مورد واکاوی قرار بگیرد و به شبهاتی که مطرح می شود پاسخ داده شود.

دریایی در پایان از حج اسلام والمسلمین زمانی مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه؛ رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان، درستکار از مسئولان دبیرخانه مجلس خبرگان، حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار و پرسنل این مدرسه که در برگزاری دوره آموزش عمومی «ولایت فقیه و حکومت اسلامی» همکاری داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha