جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه، انقلاب اسلامی را برخاسته از حوزه علمیه دانست و گفت: علما و روحانیون در قیام امام(ره) علیه رژیم فاسد پهلوی، نقش بی بدیلی داشتند.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر قرار داریم، اظهار داشت: حوزه های علمیه و علمای مبارز و روحانیت مومن و غیرتمند، در طول تاریخ خار چشم استعمارگران بوده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه، انقلاب اسلامی را برخاسته از حوزه علمیه دانست ادامه داد: نقش روحانیت اصیل در مبارزات علیه استبداد پهلوی، برای رهایی ملت مسلمان ایران بسیار پر رنگ و قابل توجه است.

حجت الاسلام نجادی بیان کرد: ضعف برنامه ریزی فرهنگی و رسانه ای در ایران اسلامی، تا به حال نتوانسته خوبی زحمات و رنج مبارزان بی ادعا و معتقد به آرمانهای امام(ره) و انقلاب اسلامی را به مخاطبان انتقال دهد.   

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه اظهار کرد: چرا تا به حال حداقل یک سریال فاخر که بتواند ایثار و از خود گذشتگی روحانیت مبارز علیه ستم رژیم پهلوی را به مردم معرفی کند، ساخته نشده است؟

وی در پایان گفت: مکلفیم آثار و ارزشهای قیام حضرت امام(ره) و روحانیت اصیل و وفادار به انقلاب اسلامی و پا به رکاب در دفاع مقدس و فعالیت های جهادی در سراسر کشور را به آحاد جامعه، خصوصا جوانان معرفی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha