چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علامه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: آیت الله محمد تقی مصباح یزدیی(ره) عالمی با بصیرت، دشمن شناس و زمان شناس بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در همایش استانی بزرگداشت منزلت علمی و عملی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان، گفت: پیرامون شخصیت آیت الله مصباح یزدی به عنوان عالمی فرهیخته و فرزانه صحبت کردن کار دشواری است و نیازمند نشست ها، جلسات و همایش های متعدد است.

وی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح در صحنه های مختلف نظام جمهوری اسلامی و دفاع و صیانت از آرمان های اسلام و انقلاب رسالت علمی و تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دادند، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: اگر مردم و جوانان ما به واسطه خط نفاق از حضور استاد شهید مرتضی مطهری و برخی بزرگان دیگر محروم شدند اما آیت الله مصباح یزدی(ره) توانستند با تربیت شاگردان و عالمان بزرگ و همچنین با تاسیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در شهر قم جریانی ایجاد کند که تا نسل آینده ادامه پیدا می کند.
 
امام جمعه خرم آباد، آیت الله مصبباح یزدی (ره) را فقیهی ولایتمدار، با بصیرت، استکبار ستیز و زمان شناس دانست و خاطر نشان کرد: آنچه که از ارتحال آیت الله مصباح یزدی (ره) و شهادت سردار سلیمانی می آموزیم، بصیرت، هوشمندی، عالم به زمان بودن و نگرش عمیقی در درک حقایق و اوضاع روز جهان اسلام است .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در شهرهای مختلف استان لرستان مجالس با شکوهی با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط جوانان انقلابی و گروه های جهادی پس از ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره)  برگزار شد که این حرکت نشان دهنده ارادت و قدردانی مردم و جوانان انقلابی از عالمان و فرهیختگان دینی و انقلابی است .

وی در پایان با اشاره به اینکه راه شهدا، عالمان و بزرگان راهی سراسر نور و معرفت است، خاطر نشان کرد: مردم بابصیرت و جوانان مومن و انقلابی همواره با تأسی از این راه در مقابل هجمه‌ی دشمنان اسلام و انقلاب، ایستادگی کرده و روز به روز برای عزت و سرافرازی ایران اسلامی تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha