پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تشکیل ستاد مردمی بزرگداشت دهه فجر در کنگاور

حوزه / رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آران و بیدگل ازاجرای بیش از ۱۰۰۰ در ایام الله دهه مبارک فجر این شهرستان با اجرای پروتکل های بهداشتی خبر داد.

عمران دلاوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» نامگذاری شده است، گفت: بیش از ۱۰۰۰عنوان برنامه ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر از سوی این ستاد برنامه ریزی و میشود .

 وی به فعالیت ۱۵ کارگروه و دو ستاد فرعی در بخش‌های مرکزی و کویرات در قالب ستاد دهه فجر آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در روستای یزدل این شهرستان و گردهمایی ایثارگران شهر نوش آباد از جمله برنامه هایی است که در دهه فجر به همت کمیته بسیج و نیروهای مسلح و ستاد فرعی بخش مرکزی برگزار خواهد شد.

دلاوریان، اجرای برنامه های شاد و نشاط آور را از دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر خواند و افزود: این برنامه ها با عنایت به سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و تولد حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر  پروژه های عمرانی نیز در شهرها و روستاهای این شهرستان افتتاح یا به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همزمان با ورود تاریخی امام(ره) به میهن اسلامی، صبح روز ۱۲ بهمن ماه زنگ انقلاب در مدارس سراسر شهرستان (سامانه شاد) و به صورت نمادین در دبیرستان شهیدان عبداللهی با سخنرانی فرماندار و امام جمعه و با حضور مسئولین شهرستان به صدا در خواهد آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، راهپیمایی 22 بهمن را تجلی تجدید میثاق با رهبری و آرمان های بلند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم همچون سراسر کشور به صورت خودرویی و موتورسیکلت آز دو مبداء آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی(ع) و هفت امامزاده علیهما السلام به طرف میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

وی  ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مراسم مهمانی لاله ها و گلباران قبور مطهر شهدا در روز پنجشنبه ۱۶بهمن همزمان با سراسر کشور در گلزارهای شهدا انجام خواهد شد.

 دلاوریان، بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد ظرفیت های بومی و منطقه ای شهرستان، خیرین و انقلاب اسلامی، دیدار باخانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، برگزاری همایش گفتمان انقلاب اسلامی ، برگزاری بیش از ۱۰۰ جشن در ۱۰۰مسجد، جشنواره استارت آپ، برگزاری محافل قرآنی در اماکن مقدس امامزادگان، جشن پیروزی انقلاب اسلامی ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی، شب شعر مادرانه، نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی با رویکرد تولیدات خانگی بانوان شهرستان را از دیگر برنامه‌های شاخص کمیته های ۱۵ گانه این ستاد ذکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه شهرداری ها مسئولیت کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی را به عهده دارند، گفت: میادین و مسیرهای راهپیمایی نیز توسط این عزیزان تزئین می شود.

شایان ذکر است، تمام برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha