سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
طلاب مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در دوران شیوع کرونا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: اولین مدرسه ای بودیم که ۲۵ بهمن ۹۸، همزمان با شیوع ویروس منحوس در فضای مجازی شروع به فعالیت آموزشی کردیم

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تسلیت وفات حضرت ام البنین(س)، اظهار داشت: به فضل الهی علی رغم شیوع ویروس کرونا، طلاب در فعالیت های علمی آموزشی در فضای مجازی و در برخی موارد بصورت حضوری با رعایت دستوالعمل های بهداشتی حضور دارند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب افزود: اولین مدرسه ای بودیم که ۲۵ بهمن ۹۸، همزمان با شیوع ویروس منحوس در فضای مجازی شروع به فعالیت آموزشی کردیم.

حجت الاسلام یعقوبی در خصوص شیوه تدریس اساتید و استفاده بهتر طلاب در فضای مجازی، بیان کرد: اساتید با تشکیل گروه های درسی، مطالب درسی هر پایه را در فضای مجازی بارگذاری می کردند و در موعد مقرر خلاصه نویسی دروس و فایل های صوتی از طلاب جهت انجام کنفرانس از آنها مطالبه می شد. برخی اساتید هم با حضور در مساجد به رفع اشکالات علمی و آموزشی طلاب می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه همگام با فعالیت های آموزشی، از مباحث تربیتی طلاب غفلت نشده است، گفت: گرچه عدم حضور طلاب پای درس اساتید، آسیب هایی به پیشرفت برنامه های مدارس علمیه داشت، ولی بسته های تهذیبی در فضای مجازی بارگذاری می شد تا طلاب از مباحث تربیتی و تهذیبی غافل نشوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha