پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در جلسه مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: برخی مدیران بی کفایت بر سر سفره نظام نشسته و با غارت بیت المال و نفوذ در تصمیم گیری ها و فروش دارایی های کشور به ثمن بخس، چوب حراج به ثروت کشور زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، شامگاه چهارشنبه در جلسه ای با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امام جمعه و اساتید مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب، با تسلیت سالروز ارتحال حضرت ام البنین(س)، اظهار داشت: رمز ماندگاری نام مقدس حضرت ام البنین(س) در میان اهل معرفت، تنها ادب و احترامی بود که ایشان نسبت به فرزندان حضرت زهرا(س)داشته است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: جایگاه مادر قمر بنی هاشم(ع) تا آن جا ارتقاء یافت که خیلی از افراد از کرامات او بهره مند شده اند.

حجت الاسلام ایرانی با برشمردن تحمل سختی های اوائل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس از طرف مردم انقلابی، گفت: اوضاع امروزی کشور برای مردم پس از ۴۲ سال از طلوع خورشید انقلاب اسلامی تلخ تر است، چرا که شیوه مدیریت امور، نتیجه انتخاب خود ماست و ربطی به نظام اسلامی ندارد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: برخی مدیران بی کفایت بر سر سفره نظام نشسته و با غارت بیت المال و نفوذ در تصمیم گیری ها و فروش دارایی های کشور به ثمن بخس، چوب حراج به ثروت کشور زدند.

حجت الاسلام ایرانی تاکید کرد: نمی توانیم از ثمره خون شهدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی بگذریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha