چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کتاب سال حوزه

حوزه/ مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه و چهارمین جشنواره مقالات علمی حوزه، پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۹۹ به صورت مجازی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی‌حاجی گفت: بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه به منظور معرفی و تقدیر از صاحبان برترین کتاب‌ها، پایان‌نامه‌های سطح۴ و مقالات علمی پژوهشی حوزویان داخل و خارج کشور، از ساعت ۹:۳۰ صبح پنج‌شنبه ۱۶بهمن۹۹ در قم آغاز به کار می‌کند.

 وی در ادامه افزود: هم‌زمان در این مراسم، برگزیدگان چهارمین جشنواره مقالات علمی حوزه نیز معرفی شده و از نویسندگان آن تجلیل می‌شود.
 
دبیر همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: در این مراسم از مقام علمی شخصیت‌های پیشرو در عرصه تألیف و نگارش علوم آل‌محمد(ص)، ناشران و مراکز پژوهشی برتر نیز تجلیل می‌شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی‌حاجی تاکید کرد: به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، این همایش برای عموم، به صورت مجازی برگزار می‌شود و تنها با حضور برخی فرهیختگان و رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی، از صاحبان آثار برتر تکریم خواهد شد.

گفتنی است: عموم فرهیختگان و فضلای حوزه‌های علمیه می‌توانند برای مشاهده مجازی این رویداد بزرگ علمی حوزه با ترافیک رایگان، عدد ۲۲ را به سامانه ۱۰۰۰۰۷۰۲۰ پیامک کنند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha