چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
دیدار معاون فرهنگی سازمان تبلیغات با رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان گفت:در خوزستان باید کار ویژه‌ای در خصوص فرق و ادیان به‌خصوص وهابیت و یمانی ها صورت گیرد، چراکه تمام توان خود را برای انحراف جوانان به میدان آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در دیدار حجت‌الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات، ضمن قدردانی از اقدامات مؤثر این سازمان، اظهار داشت: سازمان تبلیغات یک شجره طیبه است که الحمدلله خیرات و برکات زیادی دارد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مثمر ثمر در سازمان تبلیغات، مدارس صدرا(مدارس معارف اسلامی) است که طبق گزارش‌ها، بسیاری از طلاب و دانشجویان متدین خروجی این مدارس هستند.

آیت‌الله موسوی جزایری تصریح کرد: سازمان تبلیغات با برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌ها بین ائمه جماعات مساجد می‌تواند باعث تحکیم بیشتر روابط شود

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان در ادامه از زحمات حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان قدردانی کرد و بیان داشت: یکی از کارهای خوبی که در سازمان تبلیغات استان به آن پرداخته‌شده، سازمان‌دهی هیئات، مساجد، محافل فرهنگی-مذهبی، وعاظ  و مداح‌ها است که البته نیاز به تقویت بیش‌ازپیش دارد.


وی، افزایش تعداد مبلغین را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در زمان طاغوت تعداد مبلغین بسیار کم بود و در آن زمان عدد طلاب خوزستان به صد نفر نمی‌رسید، اما اکنون ده هزار طلبه در استان داریم که با فعالیت‌های فرهنگی که انجام می‌دهند مساجد آباد شده‌اند.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان به مسئله وهابیت و یمانی گری اشاره کرد و گفت: در خوزستان باید کار ویژه‌ای در خصوص فرق و ادیان به‌خصوص وهابیت و یمانی ها صورت گیرد، چراکه تمام توان خود را برای انحراف جوانان به میدان آورده‌اند، ما هم نیاز است چند برابر آن‌ها وارد عمل شویم که البته سالیان زیادی است  واردشده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha