جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد حسن رستمیان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: انقلاب اسلامی امروز معادلات دشمنان را بهم زده است، اقتدار امروز ما به حدی است که جنگ در مخیله دشمنان هم نمی گنجد یعنی حتی فکر جنگ را هم نمی توانند داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، امشب در مسجد قائم آل محمد (عج) شهر درجزین، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل فرمودند ما مدعی نیستیم که همه پایه و اساس اسلام در حال اجراست اما نظام بر مبنای اسلام پایه ریزی شده است و باید برنامه ریزی های لازم شود.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: وقتی لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد، دشمنان دیدند کار برای تشکیل و شکل گیری انقلاب اسلامی جدی است، هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و سختی های فراوان را بر ما تحمیل کردند.

وی افزود: امروز که انقلاب اسلامی به اینجا رسیده است با سختی هایی به اینجا رسیده و وقتی درختی با سختی بیشتری رشد می کند، استقامت آن بیشتر است؛ امروز وقتی در آمریکا انتخابات شکل می گیرد تمام حرف و شعار آنان بر این است که با ایران چه کنیم و چه نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز معادلات دشمنان را بهم زده است، اقتدار امروز ما به حدی است که جنگ در مخیله دشمنان هم نمی گنجد یعنی حتی فکر جنگ را هم نمی توانند داشته باشند.

وی گفت: در زمان جنگ و یا ابتدای انقلاب کشورهای مختلف حتی سیم خاردار هم به ما نمیدادند، آن زمان حرف بر این بود که تسلیحات بخریم یا خیر اما امروز حرف دشمن این است که این تسلیحاتی که توسط جوانان غیور ایرانی تهیه و تولید شده است به کشور و یا جاهای دیگر انتقال پیدا نکند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم فرمودند که «امید ما به جوانان است» و جوانان باید انقلاب را خوب بشناسند و تاریخ انقلاب را خوب بدانند و در مسیر انقلاب حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha