جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب

حوزه / رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان از برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی «دوسالانه کارتون کتاب» همزمان با آغاز چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، زینب واسعی رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان، روز شنبه در جمع خبرنگاران  با اعلام  این  مطلب اظهار داشت : یکی از سریع ترین و نزدیک ترین شیوه های برقراری ارتباط موثر با مخاطب کارتون یا کاریکاتور می باشد و از این طریق پیام و هدف این شیوه ارتباطی از ذهن خلاق هنرمند به عموم مردم در سراسر جهان منتقل می شود.

وی تصریح کرد : نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف تحقق بخشی وظایفش درامرترویج فرهنگ کتابخوانی و با بهره گیری از این هنر ارزشمند، همانند ادوار گذشته اقدام به برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی «دوسالانه کارتون کتاب» نموده است.

واسعی با بیان اینکه چهار دوره ازاین دوسالانه بین المللی به صورت منظم و پی در پی با دریافت بیش از ۶هزاراثر از هنرمندان کشورهای مختلف برگزار گردیده است، ادامه داد: موضوعات این جشنواره «کتاب و شهر»، «کتاب و زندگی»، «کتاب و خانواده»، «کتاب و کودک»، «کتاب و کتابخانه»، «کتاب و کتابدار »، «کتاب و رسانه»، «کتاب و آینده »، «کتاب و کرونا» می باشد.

 واسعی اظهار کرد: جشنواره دوسالانه بین المللی کارتون کتاب همزمان با آغاز چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی info@booktoon.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی www.booktoon.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha