جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ایران گفت: سومین کشور استخراج سلول‌های بنیادی دندان شیری، ششمین کشور تولید کننده زیردریایی و دومین کشور تولید کننده پهپاد رادار گریز جهان است، آیا نباید به خود ببالیم؟

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در مراسم جشن آغاز دهه فجر که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به سرعت پیشرفت علم در ایران بعد از انقلاب در مقایسه با قبل از انقلاب، ۱۱ برابر شده است، گفت: ایران هشتمین تولید کننده اورانیوم ۲۰ درصد جهان است، سومین کشور تولید کننده داروی بیماری ام‌اس هستیم، تنها تولید کننده پرینتر سه بعدی میکروسکوپی در خاورمیانه هستیم و ایران در میان چند ارتش اول قدرتمند جهان در حوزه سایبری قرار دارد.

امام جمعه تبریز افزود: نانو، هسته‌ای، علوم پزشکی، سلول‌های بنیادی ایران رتبه‌های بسیار خوبی در دنیا دارد و این به مدد تکیه بر ظرفیت‌های درونی و جوانان ایران اسلامی به دست آمده است، در حالی که قبل از انقلاب پزشکان فعال در ایران، هندی و بنگلادشی بودند اما اکنون پزشکان ما در دنیا مطرح هستند.

وی افزود: ایران، سومین کشور استخراج سلول‌های بنیادی دندان شیری، ششمین کشور تولید کننده زیردریایی و دومین کشور تولید کننده پهپاد رادار گریز جهان است، آیا نباید به خود ببالیم؟

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: با وجود موانع خارجی، انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را به دست آورده است که استقلال و تمامیت ارضی و ارتقای جایگاه ایران، امید آفرینی در جهان اسلام، رشد اسلام خواهی و بیداری اسلامی به برکت این انقلاب و امام و رهبری به دست آمده است.

وی تصریح کرد: این تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، زیر سر آمریکاست، باید ظلم‌های آمریکا علیه ایران، شکست آمریکا در کودتا علیه انقلاب، ناکامی آمریکا را در جنگ تحمیلی، شکست عملیات تسلیحاتی، شکست آمریکا در ابعاد پرونده هسته‌ای، شکست آمریکا در جنگ افغانستان، عراق، یمن، لبنان، سوریه و... را بررسی کنیم، شکست آمریکا در اجرای تابستان داغ و توطئه‌های سال ۸۸ ایران و دهها مورد دیگر تبیین شود .

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی در پایان افزود: آنهایی که ما را تهدید می‌کردند امروز با چه افتضاحی کاخ سفید را ترک کرده‌اند و قرار بود ایران اسلامی، چهلمین سالگرد پیروزی خود را نتواند جشن بگیرد اما همان‌هایی که تهدید می‌کردند، بعد از رفتنشان هم استیضاح می‌شوند و این کار خداست.

انتها یپام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha