سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به هیچ عنوان در عزل و نصب مدیران، دخالت نداشته و نخواهم کرد و با تمام توان از تمامی مدیران خدوم و کاربلد استان حمایت می‌کنم. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در مراسم معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرحوم محمدپور از چهره‌های خوش‌نام، خوش‌قلب و مسئولان خدوم استان بود که خدمات بسیار شایانی در حوزه فرهنگ استان انجام داد. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: توجه ویژه به موضوع فرهنگ عمومی، یکی از اساسی‌ترین انتظارات ما از آقای ناظمی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی است. 

امام جمعه تبریز ادامه داد: به هیچ عنوان در عزل و نصب مدیران، دخالت نداشته و نخواهم کرد و با تمام توان از تمامی مدیران خدوم و کاربلد استان حمایت می‌کنم. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: بومی‌سازی سیاست‌ها، مقررات، ضوابط و آیین‌نامه‌های عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد در استان آذربایجان شرقی یکی از اصلی‌ترین ضروریت‌های فعلی استان است. 

امام جمعه تبریز تاکید کرد: افزایش روحیه تحقیق، تدبر و ابتکار در حوزه هنر، مطبوعات و رسانه، توجه ویژه به تجلیل و بزرگداشت شخصیت‌های فرهنگی استان، نظارت و حمایت برابر از هنرمندان و فعالیت‌های حوزه هنر، فرهنگ و رسانه باید تقویت شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم  افزود: انجام امور لازم برای حمایت و هدایت مطبوعات محلی از وظایفی است که با حضور مدیرکل جدید باید فعال‌تر شود. در این مورد باید حمایت و نظارت توامان باشد. جای روزنامه سراسری در استان ما خالی است. ما در عمل روزنامه سراسری نداریم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha