جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: ملت ما در قالب رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همچون دفاع مقدس کمک های مادی و معنوی به سمت خانه های نیازمندان گسیل کردند تا جلوه دیگری از ایثار اجتماعی را به تصویر بکشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره سراسری تجلیل از جهادگران سلامت دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ایثار اجتماعی مقدس ترین ایثار است، گفت: رزمندگان اسلام در دفاع ۸ ساله از میهن عزیزمان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و مقدس ترین ایثار را به منصه ظهور رساندند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: امروز هم با شیوع ویروس همه گیر کرونا که سلامت و بهداشت مردم به خطر افتاده است، پزشکان و کادر درمان جلوه هایی از این ایثار مقدس را برای حفظ سلامت جامعه به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره به بسیج مردمی و فعالیت گروه های جهادی شهید سلیمانی، گفت: ملت ما در قالب رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همچون دفاع مقدس کمک های مادی و معنوی به سمت خانه های نیازمندان گسیل کردند تا جلوه دیگری از ایثار اجتماعی را به تصویر بکشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بانوان در پشتیبانی از جبهه در ۸ سال دفاع مقدس، گفت: سالهای نه چندان دور مادران ایرانی با تلاش بی وقفه چرخ های خیاطی خود برای رزمندگان لباس رزم آماده می کردند و امروز دختران همان مادران برای کادر درمان و جهادگران سلامت ماسک و لباس بیمارستانی می دوزند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در زمان جنگ مساجد نقش پایگاه های پشتیبانی از جبهه را ایفا می کردند، ادامه داد: امروز و در شرایط بحرانی ویروس کرونا مساجد با همان رسالت بسته های معیشتی و کمک های مردمی را به دست نیازمندان آبرومند جامعه رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید بر اینکه نام شهدای سلامت برای همیشه تاریخ زنده است، گفت: در این ایام برخی از خانواده های کادر درمان، پزشکان و پرستاران داغدار از دست رفتن فرزندان خود شدند که با تلاش شبانه روزی برای حفظ سلامت جامعه جان خود را فدا کردند که یاد و نام آنها از اذهان ملت ایران فراموش شدنی نیست.

برپایه این گزارش،در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع سلامت استان و تعدادی از جهادگران سلامت تجلیل به عمل آمد.

خدمات ثبت و اسناد مجازی ارائه شود

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، در دیدار دیگری با مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک استان با تاکید بر توسعه فناوری و خدمات الکترونیک در این مجموعه، گفت: سازمان ثبت اسناد به عنوان یکی از قدیمی ترین دستگاه‌های حاکمیتی است که با توجه به تنوع فرایندهای اجرایی، وظایف و ماموریت‌های گسترده ای دارد. 

امام جمعه تبریز ادامه داد: سازمان ثبت اسناد با ارائه خدمات الکترونیک، مجازی و بدون نیاز به مراجعه متقاضیان باعث ارتقاء سلامت اداری و افزایش رضایتمندی مراجعان میشوند. 

وی با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد باید با دیگر دستگاه های اجرایی همکاری های خود را توسعه دهد، اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌هایی مثل اوقاف و جهاد کشاورزی، جنگل داری و آبخیزداری، تمامی اراضی ثبت و تثبیت و از زمین خواری و تغییر کاربری‌های غیر قانونی و فروش‌های غیر مجاز جلوگیری میشود. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به سابقه تاریخی و تصویب قوانین اولیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تثبیت مالکیت را زمینه ارتقاء امنیت دانست. 

در ابتدای این دیدار آقای افخم، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه گفت: ارائه خدمات الکترونیک و غیر حضوری اصلی ترین رویکرد این نهاد برای بهبود عملکرد و افزایش میزان رضایت مندی مردم است. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha