جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی

حوزه/ تلاش ما به عنوان امام جمعه همواره بر تعامل با روحانیون برای رفع مشکلات فرهنگی و معیشتی مردم بوده و هست. روحانیون و طلاب این شهر آمل هم حامی امام جمعه شهر خود در انجام کارهای فرهنگی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی در نشست هم افزایی و هم فکری با طلاب امام زاده عبدالله شهر آمل مقیم حوزه علمیه قم که در قم برگزار شد، بر تعامل بیشتر روحانیون این شهر برای رفع مشکلات عقیدتی، فکری و فرهنگی تأکید کرد و گفت: تلاش ما به عنوان امام جمعه همواره بر تعامل با روحانیون این شهر برای رفع مشکلات فرهنگی و معیشتی مردم بوده و هست، ولی مهم تر این است که روحانیون و طلاب این شهر هم حامی امام جمعه شهر خود در انجام کارهای فرهنگی باشند.

امام جمعه امام زاده عبدالله شهر آمل با بیان این که در این مدتی که امام جمعه این شهر بوده ام همه تلاشم رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی و اقتصادی مردم بوده و در این مدت تعامل خوب و سازنده ای هم با مسئولین این شهر از شهردار گرفته تا مسئولین فرهنگی و  عقیدتی و سیاسی شهر آمل داشته ام، عنوان داشت: انتظارات مردم از امام جمعه و روحانیون برای رفع مشکلات بالا است و این نشان از اعتماد مردم به روحانیت است.

وی ادامه داد: در این مدت سعی شد با افراد مختلف از نوجوان، جوانان گرفته تا کشاورزان و سایر نهادهای و سازمانهای فرهنگی ارتباط خوب و سازنده ای در بحث مشاوره و حمایت از کشاورزان و پی گیری مشکلات آنها داشته باشم.

حجت الاسلام حسین زاده با بیان این که شهر آمل دارای ظرفیت بسیار خوبی از نظر شرکت های تولیدی و معادن، و... هست و ارتباط سازنده با این شرکت ها می تواند گام مهمی برای رفع مشکلات مردم باشد، اظهار داشت: تلاش همواره این بوده و از این به بعد هم همین خواهد بود.

امام جمعه امام زاده عبدالله آمل، گفت: مهمترین خدماتی که در این شهر از طریق بنده ایجاد شد افتتاح پست بانک، گرفتن مجوز برای راه اندازی شورای حل اختلاف و رسیدگی به مشکلات معیشتی و رفع مشکلات کشاورزان، ارائه بسته های معیشتی به نیازمندان و... بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha