چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مسلمانان بلکبرن: پلیس مسجد ما را زیرنظر گرفته است!

حوزه/ تصویری از یک وانت پلیس که بدون هیچ دلیلی در خارج از مسجد بلکبرن در انگلیس پارک شده، اختلافات زیادی به دنبال داشته و مسلمانان می‌گویند که این افراد نمازگزاران را زیر نظر گرفته‌اند و منتظر یک اشتباه هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از lancs، اعضای جامعه مسلمان بلکبرن  انگلستان مقامات محلی را با «هدف قرار دادن ناعادلانه» آنها و عبادتگاه‌هایشان به بهانه نقض مقررات پیشگیری از ویروس کرونا متهم کرده‌اند.

تصویری از یک وانت پلیس در خارج از مسجد باعث اختلاف شد زیرا برخی از اعضای جامعه گفتند که جامعه مسلمانان به طور ناعادلانه در مقایسه با سایر گروه‌های مذهبی مورد موشکافی قرار می‌گیرند.

دکتر هارون بن ابراهیم ، امام جماعت نمازخانه لاماک در بلکبرن ، به یک وانت پلیس که در آخر هفته در خارج از مسجد پارک شده بود ، و به نظر می‌رسید مسلمانان را تحت نظر دارد اشاره کرده و گفت: آیا آن‌ها برای قوانین راهنمایی و رانندگی اینجا هستند یا آمده‌اند نمازگزاران ما را زیر نظر بگیرند؟

از آن زمان لبانشیر پاسبان تأیید کرده است که وانت در حال بررسی اتومبیلرانی با سرعت بالا در جاده است ، اما دکتر ابراهیم گفت: عجیب است که این اتفاق در طی چند روز از یک اتفاق ناخوشایند دیگر رخ داده باشد.

در همین حال ، محمد کنگره ، ساکن بلکبرن، که خدمات ارتباطی برای افراد با ایمان مسلمان را به جامعه گسترده تر ارائه می‌دهد ، گفت: مسئله این است که جامعه مسلمانان هدف مداوم بوده‌اند ، حتی در صورتی که همه کارها را هم درست انجام دهند. لحظه ای که شکایتی وجود دارد ، موارد فوری مورد بررسی قرار می‌گیرند در حالی که مواردی که مدتها پیش گزارش کرده اید ، هیچ فوریتی برایشان وجود ندارد.

او گفت: نمازگزاران برای انسجام اجتماعی فعالیت‌های ارتباطی عالی زیادی انجام داده‌اند. از جمله جمع آوری غذا و کمک مالی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اما از نظر آن‌ها این کارها هیچ اعتباری ندارد.

وی افزود: احساس می شود ما همیشه هدف هستیم و من احساس می کنم که برخی از مشخصات جمعیتی نیز نسبت به سایر افراد جامعه درنظر گرفته شده و این یک سیستم بسیار ناعادلانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha