پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

حوزه/ شهید سه ویژگی اخلاقی داشت که همین ویژگی‌ها او را مفتخر به دریافت مقام شهادت کرد؛ «احترام به والدین»، «صله‌رحم» و «سرباز رهبر بودن».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مراسم گل‌باران و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس خرمشهر، توسط امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین شهری با حضور مدیر و طلاب مدرسه علمیه خواهران کوثر خرمشهر برگزار شد.

در این مراسم، خواهر شهید علی شوشتری پور، ضمن گفتگوی صمیمانه با طلاب، در بیان ویژگی‌های اخلاقی شهید و ارادت خاص ایشان به حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه) گفت: برادرم علی از نیروهای امدادگر سپاه پاسداران بود که در مناطق جنگی فعالیت می کرد. او در حین انجام عملیات امداد با اصابت ترکش به سر، پهلو، دست و پا به مقام رفیع شهادت رسید.

خواهر شهید ادامه داد: علی زیارت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را زیاد قرائت می کرد. یکی از همرزمان شهید که در لحظه شهادت در کنار علی بود برایم نقل کرد: زمانی که علی در اثر جراحت بی‌هوش شده بود او را در آمبولانس قرار دادیم در طی مسیر شروع به قرائت زیارت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) کردم؛ پس از پایان زیارت علی به شهادت رسید.

وی گفت: شهید سه ویژگی اخلاقی داشت که همین ویژگی‌ها او را مفتخر به دریافت مقام شهادت کرد؛ «احترام به والدین»، «صله‌رحم» و «سرباز رهبر بودن».

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، از خانواده شهید علی شوشتری پور تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha