پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ری شهری

حوزه/ آیین نکوداشت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری با عنوان «تجلیل از پنجاه سال حدیث پژوهی و دو دهه خدمت در حج و زیارت»، چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح با حضور علما، شخصیت‌های علمی و سیاسی کشوری در قم برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه،  همزمان با روز ولادت با سعادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، آیین نکوداشت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری با عنوان «تجلیل از پنجاه سال حدیث پژوهی و دو دهه خدمت در حج و زیارت»، روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح با حضور علما، شخصیت‌های علمی و سیاسی کشوری در قم برگزار می‌شود. 
در این مراسم که شماری از بزرگان و برخی از وزرا حضور دارند، آیت‌الله رضا استادی، آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله ری‌شهری و حجج الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سیدعلی قاضی‌عسکر و محمدجواد محمدی‌گلپایگانی سخنرانی خواهند کرد.

باتوجه به اعمال محدودیت‌ها و به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این مراسم برای پوشش رسانه‌ای خبرنگاران به صورت زنده به نشانی live.hajj.ir پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha