شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله ری شهری

حوزه/ آیت‌الله محمدی ری شهری گفت: اگر پنجاه سال پیش می‌گفتند که به این موفقیت‌ها دست پیدا می‌کنیم، می‌گفتم مگر اینکه در خواب ببینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت‌الله محمد محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی، در آیین نکوداشت خود با عنوان «تجلیل از پنجاه سال حدیث پژوهی و دو دهه خدمت در حج و زیارت» که امروز در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در قم برگزار شد، با قدردانی از همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی گفت: ایده تأسیس دانشکده حدیث در بازدید از مؤسسه آل البیت بود که یکی از پژوهشگران گفت من دکترای حدیث از دانشگاه بغداد دارم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی ادامه داد: عده‌ای را جمع کردیم و با سختی‌های فراوان دانشکده حدیث را راه‌اندازی کردیم؛ همه کارهای انجام شده در دارالحدیث و دانشگاه قرآن و حدیث به دست خداوند متعال بوده است. اگر کسی پنجاه سال پیش می‌گفت به اینجا می‌رسید می‌گفتم که مگر در خواب ببینیم.


آیت‌الله محمدی ری شهری از آقای مهریزی به عنوان کسی که نقش زیادی در دارالحدیث داشته است یاد کرد و ابراز داشت: این دارالحدیث دارالقرآن هم هست، که در توجه بیشتر حوزه‌های علمیه به حدیث تأثیرگذار بوده است.


وی خبر داد: در وصیت خود نوشته‌ام این کار ادامه پیدا کند و معتقد هستم که حضرت بقیة الله الاعظم در زمان ما ظهور کنند و پرچم انقلاب اسلامی از دست همین مقام معظم رهبری به امام عصر(عج) تحویل داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha