جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن روحانی - رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی به آئین نکوداشت آیت الله محمدی ری شهری اظهار داشت: نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور، به آیین نکوداشت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری با عنوان «تجلیل از پنجاه سال حدیث پژوهی و دو دهه خدمت در حج و زیارت» که چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در محل ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در قم برگزار شد، پیامی ارسال کرد.
متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یاد کردن از دوستی که از آغاز آشنایی ما ۵۸ سال می‌گذرد برای من خاطره‌انگیز و شورآفرین است. نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقوا است؛ قرآن‌پژوهی پرتلاش و محدثی خوش ذوق همراه با شجاعت و مدیریت در صحنه عمل.
 بی‌گمان کوشش‌های خستگی‌ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود. این جانب به سهم خود، از ایشان و نیز از برگزارکنندگان این مراسم، قدردانی می‌کنم و امیدوارم که افزون بر پاسداشت مقام والای ایشان، زمینه خوشه‌چینی بیشتر از خرمن دانش و رهنمودهای علمی و اخلاقی این دانشمند فرهیخته فراهم آید. باید اندوخته علمی عالمان و تجربه‌های عملی کارگزاران دستمایه حرکتی پویا و شتابان به سوی افق‌های روشن فردا شود و برای رشد و اعتلای ایران اسلامی با همدیگر باشیم و با هم بکوشیم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha