دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نقده

حوزه/ بر اساس اعلام معاونت پژوهش آذربایجان غربی طی بازدید از مدارس علمیه استان در دستور کار قرار دارد و در طرح ارزیابی سطح پژوهشی مدارس علمیه که از ابتدای سال تحصیلی جاری آغاز شده، بازدید حضوری به عنوان جزئی از سرفصل های ارزیابی سطح پژوهشی مدارس لحاظ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام هادی زینال زاده، امروز در بازدید از مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان نقده و دیدار با مدیر، اساتید و کادر این مدرسه، به بررسی مسائل و چالش های پژوهشی پرداخت و اظهار داشت: بر اساس سنت دیرینه حوزه های علمیه امر آموزش، تهذیب و تربیت و پژوهش بر عهده اساتید بوده و تفکیک این شئون در قالب معاونت ها بر اساس اقتضائات بوده و امروز پرداختن اساتید به این امور در کنار تدریس امری ستودنی است.

وی در ادامه با اشاره به دروس پژوهشی به عنوان یکی از مصوبات نظام جدید آموزشی، بر اهتمام ویژه اساتید بر این دروس و لزوم پرداختن به آموزشِ پژوهش در دروس تأکید کرد.

همچنین در این دیدار به پیشنهاد اساتید، مقرر گردید با همفکری اساتید و شورای پژوهشی مدرسه علمیه امام صادق (ع) نقده ، طرح آموزش و پژوهش در پایه های مختلف تحصیلی سطح۱ مدون گردیده و جهت تصویب و اجرا به معاونت پژوهش استان ارسال گردد.

بر اساس اعلام معاونت پژوهش آذربایجان غربی طی بهمن ماه بازدید از مدارس علمیه استان در دستور کار قرار دارد و در طرح ارزیابی سطح پژوهشی مدارس علمیه استان که از ابتدای سال تحصیلی جاری آغاز گردیده است، بازدید حضوری به عنوان جزئی از سرفصل های ارزیابی سطح پژوهشی مدارس استان لحاظ خواهد گردید.





انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha