جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طاهری

حوزه/ مدیرکل و کارکنان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای بوشهر با شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، صبح امروز همراه با کارکنان مجموعه تبلیغات اسلامی با حضور در گلزار شهدای بوشهر و قرائت فاتحه و زیارت عاشورا، یاد و خاطره شهدای والا مقام را گرامی داشتند.

وی در این مراسم در سخنانی به تجلیل از جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهیدان پرداخت و گفت: شهیدان تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از باارزش‌ترین سرمایه‌ی خود که همانا عمر آن‌ها بود گذشتند، تا پرچم اسلام برافراشته بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تأکید بر مسئولیتی که همه ما در قبال خون شهدا داریم اضافه کرد: هر یک از این شهیدان والامقام اگر امروز به جای ما بودند، شاید بهتر از ما اسلام و ارزش‌های اسلامی را تبلیغ و تبیین می‌کردند.

وی ابراز داشت: رسالت ما در قبال انقلاب اسلامی که زحمت‌ها و مرارت‌های بسیاری برای پیروزی، حفظ و تکامل آن کشیده شده، سنگین و خطیر است و لازم است با تمام وجود خود نسبت به نشر ارزش‌های ناب و اصیل اسلامی و حرکت در جهت اعتلای نظام اسلامی است، گام برداریم و در این مسیر نهایت تلاش خویش را برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به کار گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha