پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرحله چهارم رزمایش کمک مؤمنانه هیئت رزمندگان ثارالله همدان

حوزه/ حجت الاسلام پارمان با اشاره به رزمایش کمک مومنانه طلاب بوشهری، گفت: ۴ هزار بسته معیشتی طی هشت مرحله رزمایش به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال توسط طلاب و روحانیون استان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام محمود پارمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به فعالیت گروهای جهادی طلاب استان بوشهر گفت: هشت گروه جهادی طلاب در اسطح استان بوشهر فعال هستند و طی این چند سال اخیر فعالیت های مهمی توسط این جهادگران صورت گرفته است.

مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به فعالیت های جهادی طلاب استان، اظهار کرد: فعالیت های طلاب در دوران کرونا، سیل دشتستان، برگزاری رزمایش های مومنانه و همدلی طی چند مرحله و خدمات آموزشی و برگزاری کارگاه های آموزشی تقویتی درسی در حاشیه شهرها و فعالیت های عمرانی و بازسازی منازل مهمترین فعالیت جهادگران است.

حجت الاسلام پارمان با اشاره به رزمایش کمک مومنانه توسط طلاب استان، ادامه داد: تعداد چهار هزار بسته معیشتی طی هشت مرحله رزمایش به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال توسط طلاب و روحانیون استان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به دیدار خود با مدیران و معاونان مدارس علمیه استان، گفت: هدف از این نشست با مدیران تبیین گفتمان حرکت های جهادی بین طلاب و اساتید است تا این گفتمان ها نشر و توسعه پیدا کند.

وی، ارزش حرکت جهادی در سیره معصومین(ع) و چگونگی فعالیت جهادی طلاب و اساتید را از دیگر مباحث دیدار با مدیران مدارس علمیه استان عنوان کرد و ابراز داشت: گفتمان خدمت‌رسانی باید به گفتمان عملی تبدیل شود و برای این مساله نیاز است حوزه علمیه در این امر پیشتاز باشد.

حجت الاسلام پارمان همچنین با اشاره به سفر خود به مشهد مقدس و نشست دبیران حرکت های جهادی کشور، افزود: در سطح کشور ۱۵ استان دبیران جهادی را تشکیل داده اند که استان بوشهر یکی از این استان ها است.

مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه علمیه استان بوشهر هدف از برگزاری این نشست را آشنایی جهادگران در سطح کشور با یکدیگر عنوان کرد و گفت: در مواردی که ممکن است حوادثی متوجه استانی شود این جهادگران در سراسر کشور هستند که می توانند به یاری مردم حادثه دیده بشتابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha