جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گفتمان دانش آموزی جم

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران جم برگزاری گفتمان های دانش آموزی را فرصتی برای جهت دهی صحیح به افکار جامعه برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز نشست گفتمان دانش آموزی با حضور جمعی از دانش آموزان دختر در مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) جم برگزارشد.

سمیه مدیری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) با اشاره به اهمیت گفتمان های دینی در بین دانش آموزان، گفت: در بحث گفتمان‌های دینی دانش آموزان سعی براین است که با نیازسنجی درست و با ارائه مناسب و علمی مطالب به اقناع ذهن دانش آموزان کمک کند.

 وی افزود: نهادینه شدن گفتمان ها در افکار و به تبع آن در شخصیت دانش آموزان اثرگذار است و امید داریم که وقتی دانش‌آموزان وارد صحنه کار و فعالیت‌های اجتماعی شدند، بتوانند حرکت جامعه مخاطبشان را به سمت مثبت و موثر سوق دهد.

 مدیری، حضرت ام البنین (س) را الگویی نمونه معرفی کرد و گفت : ولایتمداری، صبر و استقامت دو ویژگی برجسته این بانوی بزرگوار است و ایشان خودشان را به تمام معنا وقف خاندان نبوت و طهارت کرده بودند. ولایت و محبت ایشان به اهل بیت(ع) ستودنی است، چون ایشان و فرزندان شان نسبت به این خاندان دلبستگی و محبت فراوان داشت.

معاون فرهنگی مدرسه جم در پایان گفت: ما باید بررسی کنیم ببینیم چقدر توانسته ایم خودمان را نبینیم و امام هایمان را ببینیم ما باید محبت و مودت خاندان نبوت(ع) را روز به روز در وجودمان افزایش دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha