جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 942323
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
علی انصاریان

حوزه/ علی انصاریان، بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، علی انصاریان، برادرزاده استاد حاج شیخ حسین انصاریان و بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا، ساعتی قبل در بیمارستان فرهیختگان تهران دارفانی را وداع گفت.

انصاریان که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال فجر سپاسی، پرسپولیس، سایپا، استقلال تهران، استیل‌آذین، استقلال اهواز، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر را در کارنامه داشت،  به کرونا مبتلا شده بود و به دلیل درگیر شدن بخش زیادی از ریه‌هایش در بیمارستان بستری شد و هر چند پزشکان امیدوار بودند وضعیت جسمانی او بهبود پیدا کند، اما تلاش‌ها برای بازگرداندن او به زندگی ثمری نداشت.

انصاریان که حدود دو هفته پیش به بیمارستان منتقل شده بود، به دلیل وخیم شدن شرایطش با دستگاه «ونتیلاتور» تحت نظر بود و حتی گزارش‌هایی از بهتر شدن شرایطش در روزهای گذشته منتشر شد، اما پس از وخیم شدن شرایطش در دو روز گذشته، امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن دار فانی را وداع گفت.

این پیشکسوت فوتبال در سال‌های گذشته در عرصه سینما هم فعالیت داشت و در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی ایفای نقش کرد و در چند برنامه هم مجری بود.

 هفته گذشته هم مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل ابتلا به کرونا و درگیری شدید ریه‌هایش جان به جان آفرین تسلیم کرده بود.

خبرگزاری حوزه، درگذشت علی انصاریان را به خانواده او به ویژه استاد حاج شیخ حسین انصاریان و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کوروش IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 3
    این بنده خدا در خانه می ماند ، الان قطعا زنده بود.
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 1
      متاسفانه اکثر فوتیها بیمارستانیند
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    خدای تعالی اورا غریق رحمت خود کند وبه باز ماندگانش صبر و اجر دهد و ما را نیز به راه مستقیم خودش هدایت کند و توفیقمان دهد که تمام هواهای نفسانی را بشناسیم و همه را زیر پا نهیم و باور کنیم که مرگ برای برای ما نیز هست و دیر یا زود به سروقتمان می آید ، پس هر چیز خوبی را برای کسب رضای او تعالی بخواهیم و برای او بگوئیم و عمل کنیم . بگیریم عبرت ز مرگ کسان ___مبادا بمیریم مثل خسان