جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر با تبریک دهه فجر گفت: انقلاب خودباوری را به ملت ما بازگرداند و  امروز دشمنان بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب با وجود همه تحریم ها و تهدیدها از نابودی نظام مأیوس شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز در آیین جشن میلاد حضرت زهرا(س) در مهدیه قاسم بن الحسن(ع) شهر دیر، اظهار داشت: اولین حق حضرت زهرا(س) بر ما، نامگذاری دخترانمان به نام این بانوی بزرگوار است.

امام جمعه بندر دیّر افزود: پیام اسلام برای زنان ما این است که با حفظ وقار زنانه، عفت و حجاب خود در همه عرصه ها می توانند نقش آفرینی کنند.

وی تأکید کرد: زنان نباید به بهانه حضور در جامعه، نقش همسری و مادری خود را فراموش کنند یا بعضی از بانوان ارتباطشان را با خدا تعطیل کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه زنان و خواهران ما در انقلاب بصورت مستقیم و غیرمستقیم نقشی ویژه ایفا کردند، ادامه داد: انقلاب اسلامی هم متقابلا خدمات زیادی به این قشر از جامعه داشت و شخصیت زن مسلمان را به او برگرداند.

امام جمعه بندر دیر عنوان کرد: در زمان طاغوت نگاه ابزاری به زنان بود اما امروز به برکت نظام مقدس اسلامی زنان ما جایگاه خود را پیدا کرده و در همه عرصه ها نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به نقش مادران در بالندگی فرزندان، خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره)، سردار سلیمانی و همه شخصیت های برجسته از دامن مادران خود پرورش یافته و به آن جایگاه ها رسیدند.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: همه مردان قدردان زنان باشند و از زنان و مادرانی که محکم ایستادند تا فرزندان شهیدشان حماسه آفرینی کنند تجلیل شود.

امام جمعه دیر با تبریک دهه فجر بیان کرد: انقلاب خودباوری را به ملت ما بازگرداند و  امروز دشمنان بعد از گذشت ۴۲ سال از این انقلاب با وجود همه تحریم ها و تهدیدها از نابودی این نظام مأیوس شده اند و کسانی که وعده نابودی انقلاب اسلامی را داده بودند خودشان نابود شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha