پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با جامعه قرآنی

حوزه/ در دیدار جامعه قرآنی با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، بیان دغدغه‌های قرآنی و راهکارهای گسترش مفاهیم آیات نورانی، مطرح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نمایندگان و فعالان جامعه قرآنی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

در این دیدار قریب به سه‌ساعته برادران و خواهران فعالان و مقام آور در حوزه قرآنی به بیان مطالبات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و به‌ویژه راهکارهای گسترش مفاهیم قرآنی پرداختند و خواستار افزایش این‌گونه نشست‌ها از سوی متولیان امور قرآنی شدند.

از دیگر ویژه برنامه‌های این دیدار صمیمی می‌توان به ابتهال‌خوانی آقای سید کریم موسوی و تواشیح اشاره کرد و در پایان نیز از پیشکسوتان و مقام‌آوران حوزه قرآنی استان خوزستان در مسابقات کشوری تجلیل و تقدیر به عمل آورده شد.

دیدار نمایندگان و فعالان جامعه قرآنی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان از سوی امور قرآنی دفتر و با مشارکت دیگر دستگاه‌های متولی این حوزه برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان، مدیران کل آموزش‌وپرورش، اوقاف و امور خیریه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و جمعی از مسئولان حوزه فرهنگی و قرآنی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha