شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماندانا جلالی

حوزه/ مدیرکل امور تبلیغی حوزه های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزش ‌مجازی سبک زندگی اسلامی حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی اظهار داشت: معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دوره آموزش ‌مجازی «سبک زندگی اسلامی» را برای طلاب خواهر برگزار می کند.

وی افزود: این دوره با هدف آشنایی بانوان طلبه با وظایف فردی و اجتماعی و با همکاری مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید و دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می شود.

مدیرکل امور تبلیغی حوزه های علمیه خواهران «ملاک های ازدواج الهی»، «تربیت فرزند و کودک»، «حدکفاف و انفاق و مساوات اجتماعی»، «حقوق و جایگاه زن و مرد»، «وضعیت غرب و دیدگاه فمینیسم»، «حسن ظن و وسعت رزق» و «تمدن سازی اسلامی» را از عناوین این دوره برشمرد.

وی با بیان این که دوره مذکور زیرنظر استاد علی فتحی و به صورت مجازی در ۲۹ جلسه برگزار می شود، ادامه داد: هزینه شرکت در دوره نیز ۴۵ هزار تومان اعلام شده است

خانم جلالی ارتباط علمی ـ تربیتی با استاد، ارائه گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان از سوی دانشگاه قرآن و حدیث و اهدای جوایز به نفرات برتر دوره را برخی از امتیازات این دوره برشمرد و گفت: همچنین به شرکت کنندگان مدرک تخصصی تبلیغ از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اهدا خواهد شد و از ظرفیت طلاب موفق در مناطق تبلیغی، آموزشی و پژوهشی استفاده می شود.

علاقه مندان برای شرکت در دوره می توانند جهت ثبت نام به نشانی اینترنتی http://yun.ir/۷moop۲مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۲۵۳۷۸۴۵۱۸۰ و ۰۹۰۲۸۲۵۸۶۲۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha