شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گرامیداشت روز زن - میلاد حضرت زهرا

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی تقارن ولادت حضرت زهرا (س) با دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، ارزش این روزها را بیشتر از گذشته نشان می دهد و انقلاب اسلامی هم با الگو گیری از نهضت حضرت زهرا (س) به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، شهربانو خلیل لو، امروز در مراسمی که به صورت مجازی و به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا (س) در مدرسه علمیه فاطمیه نقده برگزار شد، اظهار داش: یکی از خصوصیات اخلاقی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ادب بود و هیچ وقت از امام علی علیه السلام چیزی نخواست و با همسایگان و دوستان و آشنایان با محبت و ادب برخورد می کرد و برای آنها دعا می کرد و خدا ترسی در وجود حضرت جلوه گر بود.

وی اضافه کرد: تقارن ولادت حضرت زهرا (س) با دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، ارزش این روزها را بیشتر از گذشته نشان می دهد و انقلاب اسلامی هم با الگو گیری از نهضت حضرت زهرا (س) به پیروزی رسید.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، اضافه کرد: امام خمینی (ره) با الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) بدون ترس و واهمه از قدرت دشمن و با توکل بر خدا انقلاب اسلامی را در مسیر اصلی قرار داد و به پیروزی رساند و این نظام و انقلاب لرزه به اندام دشمنان اسلام انداخته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha