پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه علمیه ایمانیه تاکستان

حوزه / الگوگیری از شخصیت های کاملی همانند حضرت زهرا (س) برای زنان مسلمان می‌تواند بیانگر این نکته باشد که اسلام نه تنها زنان را از حضور در جامعه و فعالیت های اجتماعی منع نکرده، بلکه پسندیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی، صامروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه ایمانیه خواهران تاکستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای اسلامی مظلوم منطقه در مسیر مقابله با استکبار حرکت می کنند و خواهان داشتن حکومت اسلامی بدون دخالت بیگانه هستند.

 وی با بیان اینکه عزت و عظمت اسلام در سایه دفاع از ارزش‌ها و به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده است، عنوان کرد: امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مدیون ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم و باید قدردان مجاهدت‌های آنان باشیم.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه بیان کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و اقتدار و صلابت امروز نظام مرهون ایثارگری‌های فرزندان این مملکت است.

حجت الاسلام موسوی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بیان کرد: در اسلام زن دارای مقام، منزلت بالایی است و حضرت فاطمه زهرا (س) به خوبی این جایگاه بالا و شخصیت زن تحت تربیت مبانی حقیقی دین را به تصویر کشیدند.

وی اظهار کرد: الگوگیری از شخصیت های کاملی همانند حضرت زهرا (س) برای زنان مسلمان می‌تواند بیانگر این نکته باشد که اسلام نه تنها زنان را از حضور در جامعه و فعالیت های اجتماعی منع نکرده، بلکه پسندیده است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha